Algemene voorwaarden Nim
1. Huisregels
1.1 Lunchtijden zijn van 12:00 tot 16:30. Voor de lunch vragen we een minimale uitgave van €800,-. Dit bedrag kan hoger uitvallen op en rondom feestdagen.
1.2 Dinertijden zijn vanaf 19.00 tot uiterlijk 01:00 uur. Met uitzondering op vrijdagen en zaterdagen, dan sluiten wij uiterlijk om 03:00 uur. De minimale afname voor een diner is €1500,-. Dit bedrag kan hoger uitvallen op en rondom feestdagen.
1.3 We vragen een locatie fee van €300,-.
1.4 Wij vragen na 00:00 een minimale baromzet van €250,- per uur.
1.5 Wij zorgen voor plat water op de tafels tijdens het diner. Flessen bruisend water kosten €6,50 per fles.
1.6 Er is (minimaal) één host aanwezig tijdens het evenement. Dit hangt af van de grootte van de groep.
1.7 Versieren van de ruimte is toegestaan in overleg.
1.8 Vernielingen aan het pand of onze eigendommen zullen in rekening worden gebracht bij degene die het evenement organiseert.
1.9 Bij gewelddadig of ongewenst gedrag, mogen wij gasten wegsturen.
2. Reserveringen
2.1 Een reservering is pas rond wanneer er een aanbetaling is voldaan.
2.2 De aanbetaling voor een diner of lunch bedraagt €500,-. Dit bedrag kan hoger uitvallen op en rondom feestdagen.
2.3 Tot twee weken voor het evenement kan er kosteloos worden geannuleerd en ontvang je de aanbetaling terug. Hierna is er geen mogelijkheid meer om het bedrag van de aanbetaling terug te krijgen. Reserveer je binnen de twee weken voor de datum van het evenement en je hebt bevestigd door middel van een aanbetaling, kan er niet meer geannuleerd worden.
2.4 Het aantal personen van het evenement kan tot vijf dagen vóór het evenement veranderd worden. Hierna worden de kosten in rekening gebracht van het aantal personen dat aan ons doorgegeven was. Verhogen van het aantal personen kan in overleg.
2.5 Bij een groep groter dan vijftien personen, hebben we een vast menu. We houden rekening met allergieën en dieetwensen.
3. Betalingen en facturen
3.1 Er moet op de avond zelf betaald worden. Pinnen en cash zijn beide mogelijk. Betaal je met een creditcard, dan komt 3% van het totaalbedrag boven op de rekening.
3.2 Bedrijfsdiners of bedrijfslunches mogen op factuur betaald worden (mocht het echt niet op locatie betaald kunnen worden). De factuur moet binnen 5 dagen worden voldaan.
3.3 Het bedrag van de aanbetaling wordt in mindering gebracht op de totale rekening.
4. Overigen
4.1 Wij mogen beeldmateriaal maken in Nim tijdens evenementen delen op onze socials (Instagram en onze website), tenzij anders aangegeven wordt door de gasten.
4.2 Onze menu’s zijn seizoensgebonden dus het kan zijn dat deze zijn veranderd als je ver van tevoren reserveert.
4.3 Onze prijzen fluctueren.
Toch liever iemand persoonlijk spreken?
Nim
Keizersgracht 335-H
1016 EG Amsterdam
Email: info@nim-amsterdam.nl
Tel: 06 13026911 / 06 17499724
Maandag:
Dinsdag:
Woensdag:
Donderdag:
Vrijdag:
Zaterdag:
Zondag:
12.00-01.00
12.00-01.00
12.00-01.00
12.00-01.00
12.00-03.00
12.00-03.00
12.00-01.00