Vergader in stijl bij Nim

Op zoek naar een exclusieve, inspirerende ruimte voor je volgende vergadering, brainstorm of presentatie? Onze afgesloten private dining ruimte combineert een stijlvolle ambiance met culinaire gerechten, zodat jouw collega's zich direct thuis voelen. Ons team zal gedurende de dag zorgen dat het jou en je collega's aan niets ontbreekt.

Inspirerende locatie

Inspireer jouw medewerkers of een (potentiële) klant in ons monumentale grachtenpand in hartje Amsterdam. Onze private dining locatie leent zich uitstekend als vergaderlocatie, is charmant en sfeervol en biedt ruimte tot wel 40 collega's of klanten. Alle faciliteiten om van jouw bijeenkomst, vergadering of presentatie een succes te maken, zijn bij ons af te huren. Of je nu komt vergaderen of een presentatie geeft, met ons statige grachtenpand maak je gegarandeerd indruk.

Onze voordelen

Ontdek Nim, de verborgen parel aan de Amsterdamse grachten.

  • 1.

    Exclusieve privé ervaring

    Exclusieve privé ervaring

    Geniet samen met je gezelschap van een exclusieve ervaring. Vier het leven in jullie eigen intieme en sfeervolle privé locatie.

  • 2.

    Culinaire ervaring

    Culinaire ervaring

    Ervaar een culinaire ervaring samen met je geliefden. Welk menu je ook kiest, onze chef kok creëert overheerlijke gerechten om niet meer te vergeten.

  • 3.

    Unieke locatie aan de gracht

    Unieke locatie aan de gracht

    Nim vind je in het hart van Amsterdam in een monumentaal pand aan de Amsterdamse grachten. Geniet van een geweldige viering in ons verborgen pareltje.

  • 4.

    Persoonlijke aandacht

    Persoonlijke aandacht

    Vanaf de kennismaking tot het laatste afscheid zijn we er voor je. We zorgen ervoor dat jij en je gezelschap jullie op je gemak voelen en besteden tijd aan persoonlijke aandacht.

Impressie

Bekijk hieronder een impressie om een beeld te krijgen van waar jij en je gasten zullen genieten. We hopen je snel te mogen verwelkomen.

Reserveer jouw vergadering

Reserveer jouw teamdag of vergadering direct via het reserveringsformulier. Uiteraard denken we graag met je mee. Heb je specifieke wensen? Vraag dan een offerte aan en ons team denkt graag met je mee. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een prijsopgave van ons.

Bekijk ons menu

Onze chef kok stelt elk seizoen een menu samen dat je smaakpupillen zal verwennen. Of je nu kiest voor een lekkere lunch, shared dining hapjes of een aansluitende borrel, elke keuze staat garant voor een culinaire ervaring waarbij gastvrijheid en persoonlijke aandacht voor jou en je gasten centraal staat.

Onze gasten hun ervaringen

  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️

 "De aller beste private dining plek in Amsterdam! Hele bijzondere ervaring gehad, mede mogelijk gemaakt door de super aardige Founder Luc en zijn team. De plek ligt heel centraal in het centrum van Amsterdam aan de Keizersgracht, het is echt een ware belevenis!"

Manouk Quint
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️

"Super ervaring gehad! Locatie top, mooie ruimte, lekker eten en gezellige sfeer!"

Nina Diemers
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️

"Heerlijk diner in de meest prachtige kamer. Tafel was mooi aangekleed. Goeie sfeer, lief en gezellig team, een super avond / stukje van de nacht was het. 18e verjaardagsdiner van dochter met vriendinnen was een groot succes. Dank jullie wel."

TheLaurierstreet
Verjaardag

Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn reservering?

Zodra je via ons reserveringssysteem een reservering plaatst, ontvang je direct een bevestigingsmail. In deze mail sturen we je tevens een betaallink waarmee je een aanbetaling kunt doen. Zodra we de aanbetaling binnen hebben is de datum definitief bevestigd en kan niemand anders de datum meer boeken. Betaal je de aanbetaling niet? Dan geven we de datum na 48 uur weer vrij.

Is er een beamer, projectiescherm en/of beeldscherm aanwezig?

Mocht je een presentatie willen houden tijdens een vergadering of een leuke foto reel willen spelen tijdens een verjaardagsfeest of bruiloft, dan kun je zowel een beamer met projectiescherm evenals een flatscreen tv bij ons huren. Kosten hiervoor zijn €75,- incl. btw.

Kan ik mijn eigen apparatuur meenemen en aansluiten?

Mocht je zelf een tv-scherm, beamer of ander apparaat mee willen nemen om gebruik van te maken tijdens een diner, dan kan dit uiteraard. Zorg wel dat je de juiste aansluitkabels meeneemt, of overleg met ons of wij de kabels in huis hebben. Een speaker hoef je niet mee te nemen. Wij hebben een hoogwaardig geluidssyteem hangen die je kunt bedienen/connecten via bluetooth.

Kan ik het aantal personen tussentijds wijzigen?

Het aantal personen van het evenement kan tot vijf dagen vóór het evenement in mindering gebracht worden. Hierna worden de kosten in rekening gebracht van het aantal personen dat aan ons doorgegeven was. Verhogen van het aantal personen kan in overleg.

Wat zijn de mogelijke betaalmethoden?

Je kunt bij ons zowel met pin als cash betalen. Betaal je met een creditcard, dan rekenen we 3% van het totaalbedrag boven op de rekening.
Bedrijfsdiners of bedrijfslunches mogen op factuur betaald worden (mocht het echt niet op locatie betaald kunnen worden). De factuur moet binnen 5 dagen worden voldaan.
Het bedrag van de aanbetaling wordt in mindering gebracht op de totale rekening.

Kan ik de ruimte ook meerdere dagen achter elkaar boeken?

Het is mogelijk de ruimte meerdere dagen achter elkaar te boeken. Hou echter rekening met de volgende kosten. Overdag (lunch) vragen we om een minimale uitgave van €750,-. De minimale afname voor een diner is €1500,-. Deze bedragen kunnen hoger uitvallen op en rondom feestdagen. Daarnaast vragen we om een locatie fee van €250,-. Deze betaal je dan niet dubbel wanneer je voor lunch en diner de ruimte boekt.

Is het mogelijk om in de buurt te parkeren?

Je kunt bij ons recht voor de deur parkeren, maar het is vaak lastig om hier een parkeerplek te vinden. Vandaar de volgende mogelijkheden:


Op 8 minuten lopen: parkeergarage Q-park Europarking - Marnixstraat 250. €4,80 per uur, dagtarief €50,-.P + R Amsterdam Rai, Bijlmer Arena of Stadionplein. Vanuit hier reis je met het OV naar metrohalte Rokin. Loop in 8 minuten naar Nim. Reis met het OV terug naar de P + R en betaal maar €1,-.


Reizen met het OV: metrohalte Rokin: loop 8 minuten naar Nim. Tram lijn 2 en 12 halte Koningsplein: loop 6 minuten naar Nim. Tram lijn 13 en 17 halte Dam: loop 12 minuten naar Nim


Fiets: parkeer op de dichtstbijzijnde brug en loop 50 meter.

Kunnen jullie rekening houden met dieetwensen en/of allergieën?

We houden rekening met alle allergieën en dieetwensen. We kunnen alleen geen koosjer eten bereiden.

Dien ik een aanbetaling te doen?

Een reservering is pas rond wanneer er een aanbetaling is voldaan. De aanbetaling voor een diner of lunch bedraagt €500,-. Dit bedrag kan hoger uitvallen op en rondom feestdagen. Tot twee weken voor het evenement kan er kosteloos worden geannuleerd en ontvang je de aanbetaling terug. Hierna is er geen mogelijkheid meer om het bedrag van de aanbetaling terug te krijgen.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Tot twee weken voor het evenement kan er kosteloos worden geannuleerd en ontvang je de aanbetaling terug. Hierna is er geen mogelijkheid meer om het bedrag van de aanbetaling terug te krijgen. Reserveer je binnen de twee weken voor de datum van het evenement en je hebt bevestigd door middel van een aanbetaling, kan er niet meer geannuleerd worden.

Het aantal personen van het evenement kan tot vijf dagen vóór het evenement veranderd worden. Hierna worden de kosten in rekening gebracht van het aantal personen dat aan ons doorgegeven was. Verhogen van het aantal personen kan in overleg.

Wat zijn de kosten van private dining?

Je kunt bij ons kiezen uit verschillende menu's. Hiernaast kun je ook kiezen uit verschillende drank mogelijkheden. Uiteindelijk zal dit een totaalprijs hebben. Overdag (lunch) vragen we om een minimale uitgave van €800,-. De minimale afname voor een diner is €1500,-. Deze bedragen kunnen hoger uitvallen op en rondom feestdagen. Daarnaast vragen we om een locatie fee van €300,-.

Vanaf hoelaat tot hoelaat is de locatie beschikbaar?

Lunch tijden zijn van 12:00 tot 16:30.
Diner tijden zijn vanaf 19.00 tot uiterlijk 01:00 uur. Met uitzondering op vrijdagen en zaterdagen, dan sluiten wij om 03:00 uur.
In overleg kunnen we de tijden vervroegen/verlaten.

Waarom dien ik een aanbetaling te voldoen?

Als private dining locatie hebben we geen inloop zoals een restaurant. Dit betekent dat wij onze privé locatie voor jou als groep vrijhouden. Indien je een reservering hebt gedaan dan treffen wij de benodigde voorbereidingen. Om er zeker van te zijn dat de groep op komt dagen en wij een deel van de kosten kunnen dekken, mocht een groep om wat voor reden dan ook niet op komen dagen, vragen wij om een aanbetaling. Daarnaast krijgen wij vaak meerdere aanvragen voor dezelfde datum. Door middel van een ontvangen aanbetaling laten wij ook aan andere groepen weten dat de datum niet meer beschikbaar is.

Reserveer jouw vergadering

Reserveer onze exclusieve vergaderruimte en vergader op een unieke plek in een monumentaal pand in hartje Amsterdam. Vraag een offerte op en wij reageren zo spoedig mogelijk met een op maat gemaakt prijsvoorstel. Of reserveer direct om jullie plekje te bemachtigen.