Vier jouw bedrijfsfeest bij Nim

In het hart van Amsterdam biedt Nim een exclusieve private dining ervaring voor jouw bedrijfsfeest. De stijlvolle, afgesloten ruimte - met plek tot wel 40 gasten - combineert gastronomie met uitstekende gastvrijheid en een sfeervolle ambiance. Jullie bedrijfsfeest zal een gegarandeerd succes worden bij Nim.

Unieke locatie in hartje Amsterdam

In een historisch pand aan de Amsterdamse grachten ben je verzekerd van een betoverende setting voor jouw bedrijfsfeest of zakelijk diner. Jouw eigen, sfeervol ingerichte privéruimte maakt gegarandeerd indruk. Kies voor een uitgebreid diner en/of een afsluitende borrel om de middag of avond af te maken.

Onze voordelen

Ontdek Nim, de verborgen parel aan de Amsterdamse grachten.

  • 1.

    Exclusieve privé ervaring

    Exclusieve privé ervaring

    Geniet samen met je gezelschap van een exclusieve ervaring. Vier het leven in jullie eigen intieme en sfeervolle privé locatie.

  • 2.

    Culinaire ervaring

    Culinaire ervaring

    Ervaar een culinaire ervaring samen met je geliefden. Welk menu je ook kiest, onze chef kok creëert overheerlijke gerechten om niet meer te vergeten.

  • 3.

    Unieke locatie aan de gracht

    Unieke locatie aan de gracht

    Nim vind je in het hart van Amsterdam in een monumentaal pand aan de Amsterdamse grachten. Geniet van een geweldige viering in ons verborgen pareltje.

  • 4.

    Persoonlijke aandacht

    Persoonlijke aandacht

    Vanaf de kennismaking tot het laatste afscheid zijn we er voor je. We zorgen ervoor dat jij en je gezelschap jullie op je gemak voelen en besteden tijd aan persoonlijke aandacht.

Impressie

Bekijk hieronder een impressie om een beeld te krijgen van waar jij en je gasten zullen genieten. We hopen je snel te mogen verwelkomen.

Reserveer jouw bedrijfsfeest

Reserveer jouw bedrijfsfeest direct via het reserveringsformulier. Uiteraard denken we graag met je mee. Heb je specifieke wensen? Vraag dan een offerte aan en ons team denkt graag met je mee.

Bekijk ons menu

Onze chef kok stelt elk seizoen een menu samen dat je smaakpupillen zal verwennen. Of je nu kiest voor een klassiek 3-gangen diner of voor een uniek shared dining menu, elke keuze staat garant voor een culinaire ervaring waarbij gastvrijheid en persoonlijke aandacht voor jou en je gasten centraal staat.

Onze gasten hun ervaringen

  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️

"Ik heb NIM mijn Rebel Spirit Dinner georganiseerd en wilde een exclusieve locatie met een luxe uitstraling. NIM was precies wat ik zocht! Michelle was super lief in de voorbereiding en ze hebben heel erg goed geholpen met alle extra decoratie die ik had meegenomen. De service op de avond was ook heel fijn en persoonlijk. Het was een fantastische avond met echt de lekkerste alcoholvrije bubbels en super eten."

Rochelle Balmer
Bedrijfsfeest
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️

"Een avond bij Nim is écht een feest, niet alleen een heerlijk diner maar ook een fantastische locatie met een fijne sfeer. Zeker een plek waar ik terug zou gaan!"

Femke Nooijen
Private Dining
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️

 "De aller beste private dining plek in Amsterdam! Hele bijzondere ervaring gehad, mede mogelijk gemaakt door de super aardige Founder Luc en zijn team. De plek ligt heel centraal in het centrum van Amsterdam aan de Keizersgracht, het is echt een ware belevenis!"

Manouk Quint
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️

"Super ervaring gehad! Locatie top, mooie ruimte, lekker eten en gezellige sfeer!"

Nina Diemers

Veelgestelde vragen

Is het mogelijk om specifieke wensen wat betreft het menu door te voeren?

Mocht je het leuk vinden om al het lekkers van ons menu te proeven in de vorm van een shared dining, dan kan dit tegen een meerprijs. De prijs is afhankelijk van hoeveel gangen je wilt nemen. Het is niet mogelijk om je eigen menu samen te stellen.

Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn reservering?

Zodra je via ons reserveringssysteem een reservering plaatst, ontvang je direct een bevestigingsmail. In deze mail sturen we je tevens een betaallink waarmee je de aanbetaling kunt voldoen. Deze aanbetaling dien je binnen 48 uur te voldoen. Zodra we de aanbetaling binnen hebben is de datum definitief bevestigd voor jou en je gasten.

Indien de aanbetaling niet of niet tijdig betaald wordt, dan zijn we helaas genoodzaakt om jouw reservering te annuleren zodat deze door iemand anders gereserveerd kan worden.

Is er een beeldscherm aanwezig om te kunnen presenteren?

Mocht je een presentatie willen houden tijdens een vergadering of een leuke slidereel willen laten zien tijdens een bedrijfsfeest, dan kun je een beamer met projectiescherm of een flatscreen tv bij ons huren. Kosten hiervoor zijn €75,- incl. btw.

Kan ik het aantal personen tussentijds wijzigen?

Het aantal personen van het evenement kan tot vijf dagen vóór de reserveringsdatum gewijzigd worden. Hierna worden de kosten in rekening gebracht van het aantal personen dat aan ons is doorgegeven. Verhogen van het aantal personen kan in overleg. Neem hiervoor graag contact met ons op.

Wat zijn de mogelijke betaalmethoden?

Je kunt bij ons zowel met pin als cash betalen. Betaal je met een creditcard, dan rekenen we 3% van het totaalbedrag boven op de rekening. Bedrijfsdiners of bedrijfslunches mogen op factuur betaald worden. De factuurtermijn is 5 dagen. Het bedrag van de aanbetaling wordt in mindering gebracht op de eindafrekening.

Kan ik de ruimte ook meerdere dagen achter elkaar boeken?

Het is mogelijk de ruimte meerdere dagen achter elkaar te boeken. Houd echter rekening met de volgende kosten. Overdag (lunch) vragen we om een minimale uitgave van €750,-. De minimale afname voor een diner is €1500,-. Deze bedragen kunnen hoger uitvallen op en rondom feestdagen. Daarnaast vragen we om een locatie fee van €250,-. Deze betaal je dan niet dubbel wanneer je voor zowel de lunch als diner de ruimte boekt.

Wat is de maximale capaciteit van de ruimte?

Onze tien meter lange Franse tafel leent zich perfect voor grote groepen. Hier kun je met maximaal 40 gasten lunchen of dineren. Houd er rekening mee dat er iets minder zitruimte is. Voor iets meer zitruimte raden we een maximale groepsgrootte van 34 personen aan.

Is het mogelijk om in de buurt te parkeren?

Je kunt bij ons recht voor de deur parkeren, maar het is vaak lastig om hier een parkeerplek te vinden. Vandaar de volgende mogelijkheden:


Op 8 minuten lopen: parkeergarage Q-park Europarking - Marnixstraat 250. €4,80 per uur, dagtarief €50,-.P + R Amsterdam Rai, Bijlmer Arena of Stadionplein. Vanuit hier reis je met het OV naar metrohalte Rokin. Loop in 8 minuten naar Nim. Reis met het OV terug naar de P + R en betaal maar €1,-.


Reizen met het OV: metrohalte Rokin: loop 8 minuten naar Nim. Tram lijn 2 en 12 halte Koningsplein: loop 6 minuten naar Nim. Tram lijn 13 en 17 halte Dam: loop 12 minuten naar Nim


Fiets: parkeer op de dichtstbijzijnde brug en loop 50 meter.

Kunnen jullie rekening houden met dieetwensen en/of allergieën?

We houden rekening met alle allergieën en dieetwensen. We kunnen alleen geen koosjer eten bereiden.

Is het mogelijk om de locatie op voorhand te bezichtigen?

Absoluut. Wij begrijpen dat je voor een intieme viering de ruimte van tevoren wilt komen bekijken. We nodigen je graag uit voor een bezichtiging van de private dining locatie. Mail of bel ons op zodat we een bezichtiging kunnen inplannen.

Waarom dien ik een aanbetaling te doen?

Je dient een aanbetaling te doen om deze reservering te bevestigen. De aanbetaling voor een diner of lunch bedraagt €500,-. Dit bedrag kan hoger uitvallen op en rondom feestdagen. Wil je je reservering annuleren? Je ontvangt je aanbetaling terug als je tot twee weken voor jouw reserveringsdatum annuleert.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Tot twee weken voor jouw reservering kan er kosteloos worden geannuleerd en ontvang je de aanbetaling terug. Hierna is er geen mogelijkheid meer om het bedrag van de aanbetaling terug te krijgen. Reserveer je binnen de twee weken voor de datum van het evenement en je hebt bevestigd door middel van een aanbetaling, dan is er geen mogelijkheid meer tot annuleren.

Wat zijn de kosten van het afhuren van de private dining locatie?

Je kunt bij ons kiezen uit verschillende menu's. Hiernaast kun je ook kiezen uit verschillende drank mogelijkheden. Uiteindelijk zal dit een totaalprijs hebben. Overdag (lunch) vragen we om een minimale uitgave van €800,-. De minimale afname voor een diner is €1500,-. Deze bedragen kunnen hoger uitvallen op en rondom feestdagen. Daarnaast vragen we om een locatie fee van €300,-.

Wat zijn de openingstijden van de private dining locatie?

Lunch tijden zijn van 12:00 tot 16:30. Diner tijden zijn vanaf 19.00 tot uiterlijk 01:00 uur. In overleg kunnen we de tijden vervroegen/verlaten.

Reserveer jouw bedrijfsfeest

Reserveer jouw exclusieve en sfeervolle privéruimte en vier samen met jouw collega's jullie zakelijke succes. Heb je specifieke wensen voor bijvoorbeeld een thema, live muziek of de aankleding van de tafel? Vraag een offerte aan. Er is veel mogelijk. Je ontvangt daarna zo spoedig mogelijk een prijsopgave waarin jouw wensen zijn begroot.